Sunday, February 25, 2007

Malene Eldøy: Den positive


Det er såvidt eg tør å omtala Malene fordi ho er så allsidig at eg er redd eg vil avsløre min uvitenhet berre etter nokre linjer.
Uavhengig av den innhaldsmessige kvaliteten bør det uansett skrivast på nysnorsk. Malene er nemleg aktiv nynorsk forkjempar, det er iallefall det ho har gått sterkt ut med på vår felles arena; Barnvernsenteret.
Eg vart nemleg kjent med Malene då eg byrja som ekstravakt avd. Madla 2003. Ho gjorde meg etter mykje strev til ein god miljøterapeut, ein som mestra alt frå å bretta laken skikkeleg til å stemma i ein sang for bebuarane.
For ein kjem ikkje upåvirka frå eit møte med Malene, for ho har evna til å gjera det beste ut av alle situsajoner og dei fleste mennesker ho er saman med.
For Malene kan væra saman med utruleg forskjellege menneske. Ho klarar å tilpassa seg forskjellige kulturar og væremåtar. Dette forklarer kanskje litt om kvifor ho er så populær og bereist. Berre sjå på bilde av den fantastiske Malene der ho står og smiler i New York:)

3 Comments:

At 2:18 AM , Anonymous Anonymous said...

Her har du en kommentar :)

Bra skrevet, Marianne :) Fornøyd no? No synes eg at eg burde komme høyt nok på lista di!

hejdå

 
At 12:14 PM , Anonymous Anonymous said...

Marianne, Marianne...
Da gleda meg å sjå at du vise livstegn på bloggen itte tredje søndag i advent...
Her har da blitt bra!
Stå på!

Mvh din kjære broder...

 
At 4:05 PM , Blogger Trond Westby said...

Visste ikje du hadde blogg :) men det var kjekt du hadde. Glede meg til og følge mer her :)
Du gjør en vannvittig bra jobb på puls:)
Vær velsignet

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home